Blafre..

By 13:22 , , , , , , , , , , , ,




Mandag og ny uke, et skritt nærmere vår (ønsketenkning)







Har fått inn litt kobber hjemme, det trodde jeg aldri kom til å skje.
To lysestaker fra H&M

Liker du kobber..? Jeg trodde den trenden bare var
et blaff, men det blaffet har jammen vart lenge....

Har fått en del spørsmål om fjæra i vasen, den er fra favoritten
Kremmerhuset. Litt usikker på om de fortsatt har de inne, men
du finner garantert noe annet fint i nettbutikken om du trykker her!


-Linn-


You Might Also Like

2 kommentarer

  1. hehe, jeg trodde og det skulle bli et blaff, kobber og marmor, men det har jammen meg vart en stund:) Jeg liker det jeg, og har akkurat samme lysestaker som deg - kjempefine!! :)

    Flotte bilder, herlige detaljer!

    SvarSlett
    Svar
    1. ja de er fine, ikke minst rimelige ;) Marmor har jeg ikke noe av foreløpig, men får se hvor lenge det varer da :) Ha en fin kveld!

      Slett

Takk for at du legger igjen noen ord :-)